op weg naar huis. - Reisverslag uit Patras, Griekenland van campermediterra - WaarBenJij.nu op weg naar huis. - Reisverslag uit Patras, Griekenland van campermediterra - WaarBenJij.nu

op weg naar huis.

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

24 Mei 2010 | Griekenland, Patras

lieve allemaal.

Hebben nog een paar heerlijke dagen aan het strand doorgebracht. We schrokken eerst wel want toen we er aan kwamen begon het te stort regenen.Maar dat heeft 1 ½ dag geduurd en toen was het weer goed. Niet zo warm als daarvoor maar een graad of 23, is toch mooi !
Op dit moment 15.45 u (ned tijd) staan we op het terrein van Minoan, we hebben de tickets omgeboekt.
Ipv morgen avond naar Ancona te varen , varen we nu vanavond om 23.55 uur naar Venetië en komen daar Woensdag ochtend om 8.00 uur aan. Volgens anderen is het een hele belevenis om met zo`n groot schip Venetië binnen te varen en de mogelijkheid was er om om te boeken dus vandaar.

Je vraag Marga waar ik de tijd vandaan haal om te schrijven? `s Avonds met een ouzo`tje, is heel gezellig hoor, het is goed om iedere dag even op te schrijven waar je geweest bent, anders vergeet ik na een paar dagen waar we waren.

De foto`s komen later, ik heb wel geprobeerd via “mijn album” maar toen liep de laptop vast.
Dus dat risico neem ik maar niet meer.

Het is hier een heksenketel op dit moment. Dit weekend was er een Harley Davidson treffen in Patras met 10.000 mensen uit de hele wereld en die moeten nu allemaal de verschillende boten op, een herrie van jewelste.

Nienke, eindelijk Vrijdagochtend komen we je nieuwe huis bewonderen!!!! Of moet je dan werken? We horen het wel.

Groetjes voor allen en jullie horen weer van ons.
Liefs, Fred en Mirjam.

• 24 Mei 2010 - 13:39

Nienke:

Kan me voorstellen dat jullie na al die indrukken even moeten uitrusten aan t strand. Heel vervelend ;-)
    Vrijdag begin ik om 13.00u. Daarvoor dus alle tijd! Ik kom jullie wel ophalen met de auto dan hebben jullie die ook weer terug. Goed? Goede terug reis!! En tot vrijdag... Jeeeejjj
    kus