Markt in L`Isle-sur-la-Sorgue - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu Markt in L`Isle-sur-la-Sorgue - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu

Markt in L`Isle-sur-la-Sorgue

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

04 Oktober 2009 | Frankrijk, Parijs

Zondag 4 oktober, we komen in L`Isle-sur-la-Sorgue, een leuk stadje met kleine straatjes en pleintjes en veel terrasjes aan het water.

We treffen het, er is een grote Brocante en Antiek markt dit weekend. In alle straatjes, pleintjes en langs het water staat het vol met kraampjes, we hebben nog nooit zo`n grote en gezellige markt gezien.
Zo typisch Frans, met muziek op de pleintjes: een soort Koperen-Ko, met een grote trommel op zijn rug en met touwtjes aan zijn voeten waar hij de trommels mee bedient. We zien er zelfs een man met een zingende zaag, waar hij op speelt.

En Nienke, bij een antiquair komen we een echte Eames stoel tegen, niet jouw kleur en met gaten in de stof, de verkoper vraagt er 350 euro voor, maar het is wel een echte oude, zie foto!

`sMiddags besluiten we een nachtje op een camping te gaan staan om even lekker uit te rusten en de laptop op te laden en te kijken of er internet is en zo jullie zien is dat er inderdaad.
Morgen zien we wel weer of we verder gaan of nog even hier blijven.

Jullie horen wel weer van ons.

PS Jasper, veel succes morgen!

• 05 Oktober 2009 - 09:20

Nienk!:

Wat is het toch een leuk stoeltje!
    Enne...verkopen ze daar geen fietsen ;-) Stelletje dieven hier in A'foort!

Geniet lekker van de warmte! Het is koud hier!

Verder gaat alles zijn gangetje hier! Lkkr veel aan het werk!

enjoy!

Kus!