Het vervolg van onze reis naar het zuiden - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Het vervolg van onze reis naar het zuiden - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Het vervolg van onze reis naar het zuiden

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

16 September 2011 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal,

Na Florac zijn we naar het Lac de Salagou gereden, we hebben er `s avonds een lange wandeling gemaakt en hadden na afloop geen witte maar een rode hond: Gaia had met haar poten in het water gelopen en dat samen met de rode aarde gaf haar een mooi rode kleur! (haha)
We konden haar niet meer laten zwemmen omdat ze dan kletsnat de camper in moest. Maar handdoeken genoeg bij ons (!), dus hebben we haar maar (schoon) gewreven!

De volgende dag maar door naar Gruissan waar de zee schoon is en het strand wit, zodat Gaia ook weer toonbaar was. Ze genoot van het spelen in de golven, en heeft gelukkig geen last gehad van het zoute water.

Steeds verder naar het zuiden rijdend, werd het weer steeds beter tot we nu geen wolkje meer zien en de temperatuur boven de 25 gr is.

Inmiddels zijn we in Barcelona aangekomen en gaan we nu wat langzamer verder.
Een camping gevonden vlak bij BCN. en `s avonds samen met Nienke en een vriendin de bbq aangestoken. Heerlijk rustig, ware het niet dat we vlak naast een vliegveld zitten, maar alles went ook de vliegtuigen hoor je bijna niet meer (als je je oren dicht doet!).
Maar goed, het is of dit of veel langer in de bus zitten om naar BCN. te gaan en Gaia nog langer alleen te laten.
Ze doet het prima, is heel rustig en slaapt veel tijdens het rijden en overdag ligt ze lekker rond te kijken wat er allemaal te beleven is in haar omgeving. Op de vliegtuigen reageert ze niet gelukkig.

Gisteren zijn we in BCN. naar de Magic Fountains gaan kijken nadat we eerst in een typisch Spaans restaurantje Tapas gegeten hebben.
Vandaag komt Nienke weer naar ons op de camping om lekker te zwemmen en morgen (17sept) is Nienke JARIG en gaan we weer naar haar toe!!!! FEEST

We hebben ons dus deze week weer prima vermaakt en verlangen zeker niet naar huis.

Tot de volgende keer!

PS, bedankt voor jullie reacties, leuk!