Nienke`s verjaardag. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Nienke`s verjaardag. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Nienke`s verjaardag.

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

19 September 2011 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal,

Na vrijdag heerlijk in de zee te hebben gezwommen is Nienke `s nachts blijven slapen om de volgende ochtend bij ons haar verjaardag te vieren met een gezellige brunch, weer zwemmen en `s middags met de bus naar Barcelona.

Daar zijn we naar TIBIDABO gegaan, het 532 m hoge "balkon van Barcelona" in de Sierra Collserola met daarop een grote dubbele kerk, een basiliek en erom heen een kinderpretpark, een vreemde combinatie maar wel heel gezellig.
De kerk zelf is ontstaan uit een klein kapelletje boven op de berg, later zijn daar 2 kerken bij gebouwd. Beneden een prachtige "kleine" kerk en boven de grote moderne Basilica.
Het uitzicht over Barcelona is adembenemend, dan zie je pas echt hoe groot de stad is!

`s Avonds zijn we gezellig uit eten gegaan en hebben op een terrasje genoten van de drukte op straat, het leven kwam pas goed op gang zo laat op de avond!!!

Vandaag is het bewolkt en is de wind gedraaid, heerlijk geen vliegtuig te horen!
Maar ieder voordeel heeft............ inderdaad.
Het gaat regenen en niet zo`n beetje ook. We staan opeens midden in een meer van water en modder, dennennaalden die uit de bomen vallen op de camper en alles is vies. Gelukkig is Gaia net uit geweest en heeft lekker op een bot liggen knauwen zodat ze de komende uren lekker zal liggen slapen!
Morgen zal het wel weer droog zijn!

We zitten nu fijn bij Nienke thuis en de zon schijnt weer heerlijk. Dus op naar de Sagrada familia!

Tot de volgende keer!

• 20 September 2011 - 09:21

Frank En Marga:

Hoi luitjes,
    Dat ziet er allemaal geweldig uit en bovendien erg gezellig zo de verjaardag van Nienke te kunnen vieren, wordt tijd dat wij toch ook weer eens een keer naar Barcelona gaan.
    Las vorige week in de krant ook nog iets over een leuke plaats in Portugal. Tegen de tijd dat jullie daar eventueel nog komen kan ik dat wel opgeven, maar eerst natuurlijk Andalucië.
    Is absoluut ook iets voor Nienke, maar geen idee of ze daar met jullie naartoe gaat.
    Voo de rest weinig nieuws hier, erg veel wind en regen afgelopen weekend, maar wel een heel gezellig weekend met de zeilwedstrijd.

We kijken uit naar de volgende foto's, daar moeten jullie toch echt een album[s] van gaan maken, zien er prachtig uit.

Goede reis verder en veel liefs van ons en een knuffel voor Gaia.
    Marga