Woef,woef - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu Woef,woef - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu

Woef,woef

Door: Gaia

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

13 Oktober 2010 | Frankrijk, Malaucène

Woef,

Zo, ik heb mijn vrouwtje gevraagd toch maar weer mijn avonturen op te schrijven want ze vertelde mij toch zo iets geks!!!
Mijn baasjes gingen boodschappen doen en toen ze bij de slager aangekomen waren, vroeg het vrouwtje om een botje voor mij. Ja hoor, dat had de slager wel en hij verdween naar achter, na wat zoeken kwam hij terug met een bot, nou dat had ik graag gehad hoor, 1 ½ kg zwaar woog de slager af. Het vrouwtje schrok ervan en wist zo gauw niet hoe ze nu in het Frans moest uitleggen dat dat niet de bedoeling was, dus pakte de slager het bot in en mocht ze het gratis meenemen. M`n baasjes liepen stomverbaasd de winkel uit en begonnen buiten hard te lachen. Ik snapte er niets van, rook ik me daar een lekker bot en zeiden ze tegen me “Nee Gaia we gaan wel naar een andere slager en dan vragen we een botje voor een héél klein hondje. Dat vond ik niet eerlijk, ze zeggen steeds dat ik zo`n grote hond ben en dan dit. Ik was er echt wel heel erg boos over en wat ze met dat hele grote bot gedaan hebben? Ik weet het niet maar misschien vertellen ze dat wel als we weer thuis zijn.

Gisteren stonden we op een heel mooi plaatsje aan het water en met een fijn grasveld erbij, dat was wel fijn want dan kan ik lekker rennen, maar zwemmen mocht ik niet, want het was een natuurgebied en zelfs met mijn pootjes mocht ik niet even het water in om achter de eendjes aan te gaan, flauw hoor!
Gelukkig zag ik dat er nog een camper aankwam en daar zat me toch een lieve Golden Retriever in, maar toen ze uitstapte moest ik wel even zuchten, het leek mijn honden-oma wel zo oud, en spelen wilde ze ook al niet, maar ze was wel heel erg lief en ze vertelde het mij wel als ik iets deed wat niet van haar mocht. Ze kwam helemaal uit Engeland en ze waren met 7 honden in één huis geweest en nu was zij alleen nog maar over, zielig hè?

Ik vermaak me goed hoor op vakantie, we doen hele leuke dingen, ik kan lekker slapen onderweg en voel me best op m`n gemak, net of ik in een hele grote bench lig, prima toch?
Ook vind ik het zo leuk om aan de riem te trekken als we gaan wandelen, maar dat vindt mijn vrouwtje niet goed, maar daar trok ik me niets van aan! Had ik dus beter wel kunnen doen, want nu moet ik steeds een Halti om mijn neus en zorgt het baasje dat ik goed meeloop (mijn vrouwtje haar handen doen zo`n pijn zegt ze) en moet ik leren om wat rustiger te lopen, maar dat doe ik nu ook hoor en het baasje zegt steeds “goed zo!” en krijg ik een klikje en een lekker koekje, nou daar doe je het toch allemaal voor?
Ook de marktjes vind ik leuk, het ruikt er zo lekker, alleen als er zonneschermen of parasols zijn vind ik het doodeng en wil ik het liefst hard weglopen, dat kan ik maar niet afleren! Maar gelukkig hoef ik niet mee naar die hele grote markt in Vaison la Romaine, en mag ik lekker op mijn eigen plekje blijven!

Zo nu heb ik wel weer genoeg verteld en is het vrouwtje weer aan de beurt, maar eerst gaan we een lange wandeling maken hebben ze mij beloofd.

Tot de volgende keer maar weer, een pootje van Gaia ( high five, Nienke!!)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

campermediterra

Actief sinds 16 Mei 2009
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 108655

Voorgaande reizen:

25 November 2012 - 01 April 2013

Overwinteren in Marokko

01 September 2011 - 02 December 2011

naar Spanje en Portugal

24 Juni 2011 - 29 Juni 2011

Barcelona

25 September 2010 - 27 Oktober 2010

Indian Summer

22 April 2010 - 28 Mei 2010

Griekenland

24 September 2009 - 14 Oktober 2009

nog even een zonnetje meepakken

04 Juni 2009 - 09 Juli 2009

met de camper op weg

23 September 2013 - 30 November -0001

Op weg naar Marokko

Landen bezocht: