marktjes enz. - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu marktjes enz. - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu

marktjes enz.

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

13 Oktober 2010 | Frankrijk, Malaucène

Lieve allemaal!

Wat een leuke berichten allemaal van jullie! Gezellig hoor!!!

Nienke, mail gelezen, we zullen het er als we weer thuis zijn rustig over hebben, of heb je haast?

Arjen, gefeliciteerd met het kampioenschap, de Italianen hadden mooi het nakijken hè? Nu volgend jaar de titel verdedigen? Maar dan moet je voor Sanneke ook iets bedenken hoor, ze moet een keer meegaan!

Laura, Fijn dat het nu lukt met behangen, Hoop dat je genoeg hulp hebt! het is een reuze klus hè?

Marga, welk 06 nr moet ik gebruiken voor een SMS? maar jullie zullen wel druk zijn, het wordt vast weer mooi!

Henriette ik kom zeker nog bij SHN moet m`n verslagen nog maken!!
groetjes daar!

Hier gaat alles goed, nog steeds het zelfde tempo!!! Marktjes, wijn, kaas wandelen. Dus veel te schrijven hebben we niet, Het weer is nog steeds goed, wel 2 dagen regen gehad maar dat was goed om de boeken uit te lezen.
Voor deze keer laten we het hier maar bij, Gaia heeft ook al geschreven, dus!
Veel liefs van ons

• 13 Oktober 2010 - 16:25

Ellen:

Leuk jullie verhalen te lezen, het weer is hier (tenminste bij ons in de Betuwe)in de morgen nevelig, maar in de middag prachtig. Maar....jullie hebben het beter hoor!!!! Fijn dat het goed gaat in de camper met de hond. Geniet vooral nog de komende weken.
    Groetjes Ellen