Lekker luieren - Reisverslag uit Gordes, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu Lekker luieren - Reisverslag uit Gordes, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu

Lekker luieren

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

08 Oktober 2010 | Frankrijk, Gordes

Hallo lieve allemaal,

Het is nu avond en morgen zullen we weer naar de Mac rijden om dit te versturen.
We hoorden van andere camperaars dat je daar zo op internet mag, nooit geweten! En
Mac`s zijn er genoeg hier, dus zullen jullie wat vaker van ons horen hoop ik.
Hoe gaat het met jullie allen? We zagen dat het in Nederland ook mooi weer is, dus hoeven we ons niet zo schuldig te voelen als we heerlijk in het zonnetje zitten.
Wat fijn dat er al wat berichtjes op staan, het is zo gezellig om dat te lezen. Wat zul je een troep in huis hebben, Marga en jullie hadden het zo goed voor elkaar, maar het is nu in ieder geval weer opbouwen en niet meer letterlijk dweilen met de kraan open.
Hoe is het bij jullie, Laura, misschien hebben jullie ook niet eens tijd om dit te lezen, Is de keuken mooi geworden? En de kast die Jasper aan het maken is, is hij al af? Ik ben heel benieuwd naar alles.

Hier hebben wij een heel andere vakantie dan we normaal hebben, heel rustig en we hoeven ook niets, geen kerkjes bekijken of andere bezienswaardigheden, maar dat is ook wel eens lekker! Hoe dat komt? We zijn toch erg veel met Gaia bezig en verder zelf erg lui, Een marktje hier, een wandelingetje daarheen en dan weer lekker in het zonnetje zitten, maar het bevalt prima. Onze enige zorg is zullen we op deze camperplek blijven staan of gaan we weer verder. Maar dat mag ook wel na de drukke zomer thuis.
We zwerven zo`n beetje door de Provence en de Drome, tussen de lavendelvelden zonder lavendel en de prachtig kleurende druiven door. Laverend met de camper door smalle straatjes enz.

We zullen ook foto`s plaatsen als het nu lukt, maar dat zal wel, we hebben ruimte voor 1000 stuks (zijn VIP geworden!)

Sanneke en Ellen alvast van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, de 10e en de 11e oktober, maar ik sms ook nog wel!

Smaken de appeltjes uit de boom Nienke, of moeten ze nog even liggen? Het is weer een aardige voorraad hè?

Voor nu laat ik het hierbij, ga nog even wat foto`s op de laptop zetten om ze morgen aan jullie te laten zien.

Tot de volgende keer maar weer!

En Xiu, een poot van Gaia!!!

Ps dank jullie wel voor de reacties! gezellig, we zitten nu op dit moment aan de koffie bij de Mac haha dat doen we nooit, en dat allemaal voor de Wifi!!!!!

leuk als je naar Amersfoort komt!!!

• 08 Oktober 2010 - 14:01

Nienke:

Hola!!

Wat klinkt dit lekker relaxed zeg! Lekker luieren in Frankrijk met een wijntje en een kaasje zijn nuttige bezigheden hoor :-) En Gaia wat een prinses zeg op jou stoel pap!! Ze is echt weer gegroeid!

Hier alles goed! Beetje grieperig nog dus zit vandaag lekker op de bank met de kachel aan boek en een pot thee. En dat vind ik helemaal niet erg :-) En zonder de appels want die zijn idd nog een beetje zuur.

Veel plezier op alle
    Franse marktjes...heerlijkheid! Alweer veel paddestoelen daar te koop? Lekker voor de risotto!

Liefs en een zoen!

Ps. Check even jullie mail!

• 10 Oktober 2010 - 08:27

Henriette:

Hai Mirjam,

Ik hoor het al: jullie hebben het zwaar :) Jammer dat je vakantie samenviel met het uitje.
    Nog even en dan ben je helaas weer uitgewerkt bij ons. MaaR volgens mij heb je alleen aan jullie hond je handen vol.
    Lekker veel wandelen, op vakantie gaan wanneer je wil.....is ook niet gekt!
    Zie je wellicht nog een keer bij SHN?

• 10 Oktober 2010 - 14:39

Wilma En Rien:

Hey hallo!

Jullie hebben het vast naar de zin, ziet er fantastisch uit!! Beter als bij SHN...En Gaia wat wordt je al groot!!!
    Xiu wacht op je met de vervolgcursus hoor!!!! Gaat goed met haar, af en toe (hmm) stout, stout, stout! Maar ook zóóóó lief!!!

groetjes van ons drietjes!

• 10 Oktober 2010 - 20:15

Jasper & Laura:

Hoi Pa en Ma en Blaffer,

Toch tijd gevonden om jullie verslagen te lezen. Klinkt goed. We wisten niet dat Gaia al haar rijbewijs had! De kast wordt prachtig, maar is nog niet af. Behangen gaat nu goed. Wel wat problemen gehad met koppige/irritante muren, maar als je ze stijkt, urenlang en fixt en finisht met gips, komt het goed. de keuken is mooi, bij nader inzien nog ruimte om kastje bij te bestellen. Jassie is reuzehandig. Het is hier mooi weer inderdaad. Kan handig zijn met klussen, al zie je dan ook alles. Fijn dat het jullie goed gaat en nog veel plezier gedrietjes.
    Liefs Laura en Jasper.