Ik beleef toch wel heeeeel veel! - Reisverslag uit Thônes, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu Ik beleef toch wel heeeeel veel! - Reisverslag uit Thônes, Frankrijk van campermediterra - WaarBenJij.nu

Ik beleef toch wel heeeeel veel!

Door: Gaia

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

21 Oktober 2010 | Frankrijk, Thônes

Woef, woef,

Dat was me een feest daar in Ste Maries de la Mer, Voor m`n baasjes natuurlijk, maar die hadden het niet zo leuk als ik de volgende dag op het hondenstrand!!!!

Wat een golven, zo spannend, dat had ik nog nooit gezien, daar moest ik wel even aan wennen.
En ik mocht zomaar los, ik rennen en spelen natuurlijk, in en uit het water en over het strand.

Totdat…….. ik mijn diner ontdekte:

Ja, echt waar, ze hadden een heel diner voor me klaargelegd: Paardenkeutels, halve vissen, mosselen en lekker zout water erbij. Dat smaakte prima! Smullen hoor!
Maar de baasjes vonden het minder, ik mocht niets. En weet je wat nog het ergste was? Ik moest aan de lange lijn, iedere keer als ik bij het lekkers kwam was de lijn net te kort! Balen hoor.

Ik houd trouwens toch wel van lekker eten, vrouwtje had een ui laten vallen, was ik natuurlijk als de kippen (of zeg je als Gaia) bij. Ik heb hem meteen gepikt en een knap baasje die hem dan nog terug krijgt! Maar nadat ik hem op had, heb ik wel de hele avond scheel gekeken en moest ik steeds boertjes laten.

Wat ook zo leuk is: `s avonds in het donker voor het raam naar buiten staren, je ziet van alles (?!?)
Af en toe moet ik dan een beetje grommen, ik weet natuurlijk wel waarom maar m`n baasjes lekker niet. Ik kan dat wel 2 uur achter elkaar volhouden, er is dan verder toch niets te beleven, boeken lezen doe ik niet zoals m`n baasjes, saai hoor!

Wat ik helemaal niet leuk vind is de Halti. Baasje mag de lijn dan nog wel vast houden, maar het vrouwtje, daar pik ik het niet van! Dan ga ik lekker liggen en met mijn snoet over de grond wrijven.
Dan zegt vrouwtje: “Foei Gaia”en geeft de lijn aan baasje, (want dan gaat m`n bekkie bloeden) haha heb ik lekker weer gewonnen!!
Maar eigenlijk vind ik het ook wel een beetje zielig en zal ik maar wat liever voor haar zijn. Ik krijg tenslotte altijd lekker eten van haar.

Woef, tot de volgende keer!

Help, ik wil naar huis, het was vannacht 0 graden en we sliepen in de bergen, m`n dekentje was zo koud!!! Vrouwtjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee woef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

campermediterra

Actief sinds 16 Mei 2009
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 108738

Voorgaande reizen:

25 November 2012 - 01 April 2013

Overwinteren in Marokko

01 September 2011 - 02 December 2011

naar Spanje en Portugal

24 Juni 2011 - 29 Juni 2011

Barcelona

25 September 2010 - 27 Oktober 2010

Indian Summer

22 April 2010 - 28 Mei 2010

Griekenland

24 September 2009 - 14 Oktober 2009

nog even een zonnetje meepakken

04 Juni 2009 - 09 Juli 2009

met de camper op weg

23 September 2013 - 30 November -0001

Op weg naar Marokko

Landen bezocht: