Feestdagen - Reisverslag uit Alicante, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Feestdagen - Reisverslag uit Alicante, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Feestdagen

Door: Fred en Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

22 December 2013 | Spanje, Alicante

Lieve allemaal,

We wensen al onze familie en vrienden fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond 2014 toe.

Voor onze reisvrienden:
Blijf ook in 2014 mooie reizen maken en we komen elkaar zeker weer tegen!

Lieve groeten,

Fred en Mirjam.

• 22 December 2013 - 16:42

Nienke:

Ook voor jullie! Met net zoveel sneeuw als op de foto! (voor ons dan... want jullie zitten dan lekker in mooi Marokko) Liefs! Guido & Nienke.

• 22 December 2013 - 17:33

Leentje & Jos:

Voor jullie HELE FIJNE REIZEN en een gelukkig en gezond 2014.

En ja, we komen elkaar zeker weer ergens tegen, in Fargoussière of Cruzy, of in Portugal of anders in Nederland of je weet-maar-nooit-waar.
    Wij zijn nét terug van Frankrijk en België, ook al is het koud in Portugal, het is voor mij toch nog altijd "thuis".
    Wat ben ik blij dat ik ruim een jaar geleden naar jou schreef: "Gewoon in je camper stappen en vertrekken!" En ik ben nog blijer dat jullie het ook gedaan hebben. Maar liefst geen Glivec met bier hè!!! Dan nog liever met een wijntje, ha,ha..!!

En.... vergeet mijn motto niet : ”JE KAN GEEN DAGEN TOEVOEGEN AAN JE LEVEN, VOEG DUS LEVEN TOE AAN JE DAGEN!”

Lieve groeten van Leentje & Jos