Op weg - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van campermediterra - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van campermediterra - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

22 September 2013 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal,

Het is zover, vandaag vertrekken we.
Na een hectische week van voorbereidingen en de heel gezellige verjaardag van Nienke waarbij we iedereen meteen gedag konden zeggen, is nu alles klaar voor vertrek.

We hopen vandaag in Arlon aan te komen en gaan morgen verder richting zuiden. Afhankelijk van het weer gaat dat snel of wat langzamer en blijven we ergens lekker in het zonnetje zitten.

Als jullie onze berichtjes willen ontvangen vul dan je e-mail adres links onderaan even in op de mailing lijst, dan hoor je vanzelf van ons, (en wij van jullie weer?) verder kunnen we skypen en e-mailen als we internet verbinding hebben!

Veel liefs van ons,

Fred en Mirjam

• 22 September 2013 - 11:19

Hanny:

Leuk te zien dat jullie weer te volgen zijn, ik wens jullie een heel fijne en ontspannen reis toe.
    Groet Hanny.

• 22 September 2013 - 15:11

Devorah:

Leuk! Ik ga jullie ook volgen. Veel plezier, stay safe en gezind terug!

Warme groetjes,
    Devorah en Alexander

• 22 September 2013 - 19:52

Janengerdadegraaf:

nou,jullie zijn al vroeg van start gegaan.. wij gaan ergens rond 1 okt, nog geen idee van de route. maar we zien elkaar vast wel weer. het was veel te leuk om samen leuke dingen te doen. wij hebben waarschijnlijk weer weinig intern,,,,,,,,,,dus het zal wel s.m.s. worden . heel goede reis en mooie avonturen. dikke pakkerd uit middenmeer.

• 23 September 2013 - 19:49

Ineke:

Ha die Mirjam en Fred,

Sorry dat ik niet meteen reageerde, ik moest het bijna een week zonder laptop èn smartphone stellen. Allebei nieuw en allebei met garantie weer terug naar importeur.
    Heerlijk voor jullie dat je nu weer op pad bent. Ik hoop dat het weer zich meteen al van zijn beste kant zal laten zien, dat zou heerlijk voor jullie zijn. Heel veel plezier en tot schrijvens, vooral wat mij betreft via gewone e-mail.

Lieve groetjes,
    Ineke

• 25 September 2013 - 16:37

Leentje Schepers:

Lieve Mirjam & Fred,

Fijn dat we net de dag vóór jullie vertrek nog een gezellige dag hadden op de GISTcontactdag. Ook fijn dat we elkaar nu niet alleen via het forum kennen, maar persoonlijk weten tegen wie we het hebben.
    Het is hier bewolkt maar lekker warm in het zuiden, dus... laat maar gauw iets horen.

Lieve groeten,
    Leentje