Gaia verteld! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Gaia verteld! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Gaia verteld!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

19 September 2011 | Spanje, Barcelona

Waf waf oh wat moest ik wennen, gaan we daar met de camper weg en dan komen we maar niet thuis. Iedere keer dat ik mijn kop buiten de deur steek zie ik weer iets anders, maar mijn eigen huisje is het niet. Maar het werd wel steeds leuker, mocht ik lekker in het zonnetje in het gras liggen en lekkere luchtjes snuffelen. Ook staan er overal van die lekkere vuilnisbakken en als het vrouwtje of het baasje even niet oplet heb ik zo wel wat lekkers te pakken, raar hoor want dan zeggen ze "bah Gaia wat vies", nou dat vind ik dus mooi niet.

Nog zoiets geks : loop ik lekker met mijn poten door het water, worden ze opeens helemaal rood, ik mocht niet eens even lekker gaan liggen rollen.
Maar nu zijn we ergens, hier vermaak ik me wel! Ik mag mijn eigen kuil graven om in te liggen en als het zand dan weer warm wordt graaf ik gewoon een stukje dieper, of loop ik even de zee in. Dat is ook leuk want dan gaan de baasjes ook mee en hebben we dolle pret!

Maar zo af en toe laten ze me wel een poos alleen, is niet zo heel erg hoor, want dan kan ik mooi mijn schoonheidsslaapjes doen. Dan zeggen ze: "zul je goed op het huis passen Gaia, we gaan eeeeeeven weg".
Nou dan weet ik het wel weer: Slaaaaaaaaapen!
Maar ik ben er dus wel achter..DIT is nu dus ons huis, ohh gelukkig maar, want ik heb hier wel een erg lekker bedje zo onder de tafel en soms op de bank, maar dan leggen ze eerst altijd mijn kleedje erop en dan weet ik al, daar mag ik ook liggen. Slim he?

Wafwafwoef, misschien stuur ik jullie nog wel eens een briefje (als ik tijd heb hoor!!)

Een poot en knuf van Gaia