Vervolg van onze reis - Reisverslag uit Granada, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Vervolg van onze reis - Reisverslag uit Granada, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Vervolg van onze reis

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

02 December 2012 | Spanje, Granada

Hallo allemaal,

We hebben een dag rustig aan gedaan op camping Vilanova.
De camper schoongemaakt en de verdere route gepland.
(En jullie reacties gelezen, gezellig!)

30-11 zijn we vertrokken richting Benicarlo, niet over de péage maar over een rn weg, waardoor je wat meer ziet onderweg. Daar aangekomen hebben een mooie plek gevonden waar we, na een wandeling langs de boulevard, overnacht hebben.

De volgende dag weer verder, we rijden langs boomgaarden vol vitamientjes, we worden er helemaal vrolijk van en kopen een grote zak van 4 kg voor €1,50

Maar de tomtom heeft kuren en stuurt ons teveel het binnenland in.
Toen we eindelijk op de plaats aankwamen waar we wilden overnachten, bleken daar geen campers meer te mogen staan. Maar goed, 60 km zuidelijker weten we nog een mooie plek . Dus daar dan maar heen!
We blijven er weer 2 dagen staan en genieten van de zon en de gezellige contacten die we daar hebben. Veel andere dingen ondernemen we niet, we willen verder.
(Uit eten gaan we wel in Marokko Nienke! )

Morgen gaan we weer verder naar Granada en de dag daarna naar Algeciras waar het grote avontuur begint!

Jullie horen weer van ons

Veel liefs, Fred en Mirjam

• 02 December 2012 - 19:19

Marga:

Lieve allebei,

Wat lees ik: ZON, dat hebben we hier niet, wel hagel en in Limburg blijft de sneeuw inmiddels liggen geloof ik.
    Ja Mirjam, het was inderdaad Sint Frank, je kent hem wel; heb geen liedje gezongen.
    Zit wel te wachten op de eerste foto's hoor.

Liefs,
    marga

• 02 December 2012 - 19:36

Ellen:

Hallo Fred en Mirjam,

Jullie zijn al ver weg inmiddels, wij hebben hier geen hagel gehad, wel regen..........
    maar ook zon !!!!!!!
    Ik dacht we spreken elkaar nog wel even voor jullie vertrek, maar helaas is het
    daar niet van gekomen.
    Woensdag Sinterklaas vieren met de kinderen en kleinkinderen en dan op naar de Kerst.
    Voor die tijd hebben jullie nog wel een berichtje geplaatst.
    Goede reis verder en blijf maar lekker genieten.

Groetjes, Ellen