Op weg - Reisverslag uit Vilanova i la Geltrú, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Vilanova i la Geltrú, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

29 November 2012 | Spanje, Vilanova i la Geltrú

29-11-2012

Lieve allemaal!

Zondag was het zo ver: om 12 uur zijn we vertrokken richting Marokko!

Via de overnachtingsplaatsen in Arlon, St Pourcain sur Sioull en Gruissan zijn we nu op camping Vilanova in Vila Nova i la Geltrú aangekomen. We zullen hier 2 dagen blijven om het verder rustig aan te doen en niet in sneltrein vaart naar het zuiden te racen. Het weer onderweg was niet al te best: veel regen en harde wind. Ook zagen we de eerste sneeuw op de toppen van de Pyreneeën maar zowaar hier 30 km ten zuiden van Barcelona schijnt zowaar een heerlijk zonnetje en is het 15 gr. dat geeft goede moed voor de komende dagen.

Natuurlijk hebben we ook wat vergeten mee te nemen, nl de camping gids, maar waarschijnlijk vinden we voldoende plekjes om in de vrije natuur te staan en missen we hem niet.
Gaia vindt het weer heerlijk om mee te mogen, ze is ‘s avonds zo moe van de rit dat ze direct nadat we een wandeling gemaakt hebben, (goed voor mens en dier), in slaap valt op haar plekje onder de tafel.

Veel hebben we nog niet beleefd maar we hebben hier op de camping internet dus daar moeten we gebruik van maken om een eerste berichtje te sturen.

Allemaal veel liefs van ons,

Fred en Mirjam

• 29 November 2012 - 17:56

Marga:

Lieve allebei,

Allereerst mijn nieuws: de foto's waren goed !!!, we kunnen dus ontspannen, heerlijk.

Jullie zijn al een aardig eindje op weg, doe het maar rustig aan, want we zagen dat het in Spanje beter weer is dan in Marokko, volgens de krant.
    Ans belde net, die volgt ook jullie reisverslag en begon aan de telefoon met VAN HARTE GEFELICITEERD ??Het duurde even maar toen viel mijn blik op de agende 29 november, onze trouwdag, compleet vergeten !!!
    We gaan nu maa snel aan de drank en de Franse kaas.

Liefs, ook namens Frank,
    Marga

• 29 November 2012 - 22:29

Jan En Mirjam:

Hoi Fred en Mirjam,

Jullie zijn al een eind zeg!
    Toen we Gruissan in jullie berichtje lazen begon het bij ons ook te kriebelen maar wij zullen nog enkele maanden moeten wachten voor we weer op pad kunnen!
    Geniet er lekker van !!!!!.

Groetjes,

Jan en Mirjam