Voorbereidingen - Reisverslag uit Leusden, Nederland van campermediterra - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Leusden, Nederland van campermediterra - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

16 November 2012 | Nederland, Leusden

Lieve allemaal!

Jullie zien het, het gaat er toch van komen: we gaan overwinteren in Marokko! Na alle spannende tijden gaan we het avontuur tegemoet!!!
Haha en 1 april MOETEN we terug zijn, (maar eerder kan ook).
Maar eerst moeten we nog het een en ander aan voorbereidingen doen:
Gaia de hond blijkt een titer-verklaring nodig te hebben omdat ze anders misschien niet mee terug mag naar Nederland ivm Rabies, een inenting is niet voldende. En dan blijken de paspoorten niet lang genoeg meer geldig, nl 6 maanden na binnenkomst in Marokko.
Verder zijn we druk bezig een route uit te stippelen, dus niet zoals we gewoonlijk doen, zien waar de zon ons brengt.

We houden jullie weer regelmatig op de hoogte van onze belevenissen en hopen ook van jullie weer wat terug te horen!!

Veel liefs, Fred en Mirjam

• 16 November 2012 - 15:58

Ellen:

Jullie hebben groot gelijk............geniet vooral de komende maanden.
    Vr.groetjes, Ellen

• 16 November 2012 - 19:43

Nienke:

Leuk! En graag ook veel foto's plaatsen :-)

• 25 November 2012 - 12:48

Leentje:

Geweldig dat jullie ondanks de GIST toch naar Marokko vertrekken. Geniet ervan. Liefs, Leentje