De boot gemist - Reisverslag uit Helsinki, Finland van campermediterra - WaarBenJij.nu De boot gemist - Reisverslag uit Helsinki, Finland van campermediterra - WaarBenJij.nu

De boot gemist

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

14 Juni 2009 | Finland, Helsinki

Op weg naar de boot voor de oversteek naar Finland kwamen wij erachter dat we op de verkeerde datum op de goede plaats waren.
Ipv vrijdag moesten we op donderdag de boot nemen,dus een dag vergist.(DOM), Wat nu te doen? De reis omgooien of wachten op de volgende boot om te kijken of we mee zouden kunnen. We besloten te wachten. Een nacht van weinig slapen volgde,en toen kwam de boot maar helaas we konden niet mee.Een andere optie was om het met de nachtboot naar Helsinki te proberen.Misschien had die een plek vrij. Na overleg met de check-in van Viking-line bleken er 2 personen auto´s afgezegd te hebben, dus weer afwachten of de camper daar paste.
We hadden geluk we konden mee maar hadden geen hut om te slapen.Het maakte ons niet uit, we konden in ieder geval mee naar Finland waar wij onze reis kunnen voortzetten.
De nacht was vermoeiend. Bij aankomst in Helsinki was er een zeer dichte mist zoadat je overal de misthoorns hoorde loeien. We zijn op
Zaterdag morgen om 09.45 uur aangekomen en hebben snel een camping opgezocht en zijn snel ons bed ingedoken.

Liefs,tot de volgende keer

• 14 Juni 2009 - 16:35

Marga:

Hoi Mirjam en Fred,
    De boot gemist, ja, ja.
    Wat leuk om zo jullie reis te kunnen volgen, hoor je tenminste ook nog wat van het thuisfront.
    Het ziet er in ieder geval erg leuk uit. Hier is de hele dag regen gevallen, hoop dat jullie het beter treffen.
    Morgen nog een tikje spannende dag, mag nu al niets meer eten. Honger !! Wacht op het volgende bericht van jullie. Liefs en kussen uit Rotterdam, Frank en Marga

• 16 Juni 2009 - 03:41

Nienke:

wat fijn dat jullie nu in finland zijn! al een beetje bijgekomen? vast een feestje op de boot? casino's, bars, supermarkt etc? of die van julie niet?

wij zitten nu in hong kong!...nice nice! zaterdag vliegen we naar bangkok...om vanuit daar heerlijk het strand op te gaan zoeken.

dikke kus!

ps. kijk stiekem toch wel een beetje uit naar dusseldorf...omjullie weer te zien! ;)

• 17 Juni 2009 - 19:31

Fred En Mirjam:

gezellig dat jullie reageren,nu geen tijd om te schrijven. Komt zo spoedig mogelijk.
    groetjes