aankomst in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu aankomst in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

aankomst in Barcelona

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

26 Juni 2011 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal,

Na een geweldige vliegreis ( `t is net of je in de trein zit) in Barcelona aangekomen!
Echter er gaat altijd wel eens iets anders dan je hebt afgesproken, Nienke nam de verkeerde trein en kwam op een ander station aan, ook niet erg, dan zien we elkaar in Barcelona wel!
Aan een echt spaans uitziende jongen, die nederlands bleek te spreken, gevraagd welke bus ik moest nemen en wachten maar, helaas duurde dat ook wat langer, tot hij aanbood: zullen we maar een Taxi nemen? Gelukkig was er nog een echtpaar dat ook wel mee wilde. Wat er op volgde was een dolle rit door Barcelona, maar we waren er wel snel!
Daar Nienke getroffen en gezellig op een terrasje een wijntje gedronken en tapas gegeten`savonds om half 12. Daarna doodmoe naar bed om de volgende ochtend fris weer aan een lange dag te beginnen.
Gestart met een mooie wandeling naar Mercat del Encants, een markt met vintage spullen. Vandaar uit naar de Torre Acbar van Jean Novel geweest en na een lekkere frappucino op het terras in Gracia konden we er weer tegen aan. Parc Guel stond op ons programma. Druk...druk...druk...maar erg mooi.
De avond afgesloten met een heerlijk diner in Nienke haar favourite restaurant en nog wat rond gelopen door de gezellige straatjes.Een geweldige dag!!!!

Morgen weer verder!