Nog bijna 2 weken - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Nog bijna 2 weken - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Nog bijna 2 weken

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

13 November 2011 | Spanje, Guardamar del Segura

Lieve Allemaal!

Nee er is geen sneeuw meer gevallen die nacht in de Sierra Nevada, maar we werden wakker met een stralende zon en een heerlijke temperatuur! Wat een schitterend gebied, we hebben er een mooie tocht doorheen gemaakt en via de Paraje Natural Desierto de Tabernas, waar de Amerikaanse western films werden opgenomen, kwamen uiteindelijk weer bij de kust uit.
We hebben daar op fijne plekken aan zee gestaan. De zuidkust is tot Cartagena heel mooi, bergen tot in zee en grote baaien waar het goed staan is, ook voor de nacht!
Noordelijk van Cartagena begon het toerisme de mooie natuur te verdringen, hoge flats, veel hotels en campings vol overwinteraars. Je weet niet wat je ziet, campers kun je het bijna niet meer noemen, grote “bussen” met uittrekbare zijwanden, voortenten met vaatwasser, wasmachine, complete keuken met magnetron, en heel veel Engelsen op de campings die hier de hele winter zitten.
Niets voor ons, wel het langer in het zuiden zijn, maar dan lekker op een verlaten strandje met 1 of 2 andere campers genieten van de opkomende zon `morgens vroeg, een lange wandeling, en af en toe iets moois bekijken!
Dus als jullie willen weten of het ons bevallen is bijna 3 maanden onderweg te zijn? Het is fantastisch!!!
Maar aan alles komt een eind en in de week voor 27 november zullen we weer thuis zijn want Frank en Marga, jullie 40 jarige trouwdag/feest willen we niet missen.
Waarschijnlijk komt het door Skype dat we het gevoel hebben dat we toch veel contact met thuis gehad hebben. Sanneke en Arjen daar moeten we wat aan doen hoor, een webcam voor skype is zo gekocht!!!!
Ook gezellig af en toe wat te horen van Hanny en Joke (we komen eraan hoor Jeroen!)
Op dit moment zijn we vlak bij Alicante in Guardamar del Segura, de komende week rijden we naar Vilanova i la Geltú, waar we fijn samen met Nienke een lang weekend hebben en dan rijden we zo snel mogelijk naar huis ( toch
ook fijn).
Jullie horen weer van ons òf via een verslagje òf we zien jullie thuis weer!

Heel veel liefs van ons.