Blaren - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu Blaren - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van campermediterra - WaarBenJij.nu

Blaren

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

27 Juni 2011 | Spanje, Barcelona

Wat is het gezellig om samen met Nienke al het moois hier te bekijken, Wat heb ik dat gemist deze 3 maanden, zo af en toe eens even lekker door de stad slenteren en kletsen!!!
We halen nu onze schade in!!

Vandaag zijn we naar Casa Batllo geweest, het huis dat Gaudi voor de familie Batllo ontwierp. Schitterend, zoals alle bouwwerken van Gaudi! Daarna zijn we op zoek gegaan naar een restaurantje om iets te kunnen eten, we vonden er een in een achteraf straatje, de paar tafeltjes buiten waren bezet, maar binnen was nog net een tafeltje voor ons 2. Het bleek er enorm gezellig, enkel spaanse mensen, geen toeristen en de tapas.....mmmmm. We likten er letterlijk onze vingers bij af!
Toen met het kabelbaantje naar boven naar de top van de Montjuic waar het kasteel staat en genoten van het uitzicht. Daarna terug gelopen, en bij de Magic Fountains bij Palau Nacional een plaatsje gezocht om naar de water en licht show te kijken.

Al met al , heel veel gelopen, veel gezien en ach die blaren nemen we dan maar voor lief!!!!!!!!!

• 28 Juni 2011 - 08:24

Rianne:

Ach, die blaren ben je thuis zó vergeten!
    Enne... Nienke heeft toch wel alles in het spaans besteld zkr'?! :)

groetjes,
    Rian