nieuw verslag - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van campermediterra - WaarBenJij.nu nieuw verslag - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van campermediterra - WaarBenJij.nu

nieuw verslag

Door: mirjam

Blijf op de hoogte en volg campermediterra

17 Februari 2014 | Marokko, Merzouga

Verslag opnieuw gemaakt! Van Zagora naar Merzouga.

Klik op vorige bericht

groetjes, Mirjam

• 18 Februari 2014 - 19:27

Jan En Janny Uit Thaghazout:

Hallo Fred en Mirjam,

Leuk jullie te volgen op je reis. Lekker genieten maar he.
    De honden zijn er nog steeds, dwz 5 ervan. 2 zijn meegenomen door camperaars.
    We zijn inmiddels terug uit Nederland om de camper op te halen in Agadir. Die hadden we achter gelaten op het vliegveld. Even bijtanken voor een paar dagen in Thagazout en daarna direct terug naar Nederland. Veel te regelen. Nog dank voor jullie reactie.
    Wie weet later weer tot ziens.
    Groetjes en nog een mooie reis van Jan en Janny

• 19 Februari 2014 - 09:25

Nel En Jurrien:

Hallo Mirjam en Fred,

Jullie laatste verslag ontvangen en we delen nu veel dezelfde ervaringen, zeker v.w.b. het zand! Vanmorgen toevallig in de spambox gekeken en vond daar nog een mail met verwijzing naar verhaal 'tapijtje kopen', dus gmail is niet erg consequent. In Aït Ben Haddou schijnt de zon nu uitbundig maar het is op dit moment erg fris (lees: koud) met een straffe wind. Misschien nog tot ziens in dit mooie land en we houden elkaar op de hoogte via de mail!

Heel veel groetjes van Jurrien en Nel